1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Сторінка музичного керівника

Неділя, 11 березня 2012, 11:38

e-mail

 

pilipenko

Пилипенко Ліна Іванівна

       Музичний керівник ДНЗ №2 "Орлятко"

   Освіта -  вища.  

 У 1992 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут   ім. А. С. Макаренка, музично – педагогічний факультет.

         Педагогічний стаж – 27роки.

         Має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії».

       

 

 

 

 

Моє педагогічне кредо:

   "Щоб бути гарним педагогом,потрібно любити свою справу та любити тих, кого навчаєш"

   

Основні напрямки та форми роботи:

1. ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДРАМАТИЗАЦІЯ, ІНСЦЕНУВАННЯ.

2. ПІСЕННА ДІЯЛЬНІСТЬ.

3. МУЗИЧНО-ДИДАКТИЧНІ ІГРИ.

4. ОРКЕСТРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ.

5. ТАНЦІ, ТАНЦЮВАЛЬНІ МІНІАТЮРИ.

6. ГРА НА ТРАДИЦІЙНИХ ТА НЕТРАДИЦІЙНИХ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ ЗА СИСТЕМОЮ К.ОРФА

7. МУЗИКОТЕРАПІЯ

8. ПСИХО-ЕМОЦІЙНЕ РОЗВАНТАЖЕННЯ НА ОСНОВІ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ.

green notes   Люблю я діткам радість дарувати,
Добром серця їм засівати.
Я співу діточок навчаю,
У світ мистецтва залучаю.
У світ таємних почуттів,
Де розумієш все без слів.
Нехай звучить це риторично
Минає все – мистецтво вічне.

 

Театралізована діяльність дітей

дошкільного віку

Казка і музика - є найпершими і надійними супутниками дітей від народження і до дорослого віку. З ними пов’язані найяскравіші враження дитинства.

Хто  з  нас  у  дитинстві  не  мріяв  стати  артистом, втілити  риси  характеру  улюбленого  героя?  Дитинство, це  коли  здатність  уявляти,  фантазувати  розвинута  особливо  гостро. Завжди   враховую  цю  особливість  дитини,  щоб  створити  умови  для  виходу  дитячої  фантазії,  реалізації  прагнення  перевтілитися, створити  образ.

       Психологи стверджують, що дітям потрібні казки: вони задовольняють психологічні потреби віку і дають необхідний поштовх для розвитку особистості, непомітно закладаючи у їхню свідомість життєво важливу інформацію пізнання світу.

Музична казка - даруючи дітям радість і насолоду, посилює емоційний вплив на дітей, сприяє вираженню почуттів і емоцій через звуки. Завдяки музиці, казка стає зрозумілішою і цікавішою дітям. Адже музика є стенограмою емоцій і в цьому її сила і значення.   Чим вищий у дитини емоційний інтелект, тим  вона більше задоволена своїм життям, відповідно – щасливіша.

         Саме використання музичної казки в дитячому садочку допомагає розкрити у дітей творчий потенціал, надає можливість реалізації і вдосконаленні своїх природних задатків,адже кожна дитина – актор. Тому у своїй роботі я намагаюся якнайчастіше використовувати її у процесі всебічного музичного і творчого розвитку дітей.

 

alt



 

 alt

 

 

 alt

 

 alt

alt